Friday 25 March 2016

Serenity

Tunsoare bob
 EN
As I promised I did a remake of the outfit worn at the meeting with the fashion bloggers from Iasi. I start from the idea of ​​keep it simple in the same time I could not get over the fact that I was going to meet with some beautiful girls hence out of respect and appreciation for them I had to put some effort. So I chose a simple and yet a studied outfit.
In men attention! If you go on a date with a nice young lady you show pay a little respect for her and make an effort regarding your look.
I love the shirts especially those classic and lately I fell in love with the ones made of silk. I recently bought one in the colour of the year, serenity. I love this shade, is not aggressive with the eye complements perfectly the red and the grey and not only.

When I first posted on Facebook the photos with the girls I got lot of text messages and calls with greetings for my new haircut, in reality I have not trimmed a cm from my hair. It was just a hairstyle, I bounded my hair into a low bun letting my fringe free.
Until next time stay fashion!
From Romania with love!

RO
Asa cum am promis am revenit cu tinuta purtata la intalnirea cu bloggerii ieseni de fashion. Am mers pe ideea de keep it simple, in acelasi timp nu puteam trece peste faptul ca ma intalneam cu niste fete frumoase prin urmare din respect si apreciere pentru ele nu ma puteam prezenta oricum. Deci am ales simplu dar studiat.
Aviz barbatilor! Daca mergeti la o intalnire cu o domnisoara draguta aratati putina consideratie si depuneti putin efort in cee ace priveste look-ul dumneavoastra.
Imi plac foarte mult camasile si mai ales cele clasice, iar in ultima perioada am facut o pasiune pentru cele fluide, din matase. Tocmai mi-am cumparat una in culoarea anului 2016, serenity. Ador aceasta nuanta, nu este agresiva ochiului, vine perfect in completarea rosului si a griului si nu doar.
Cand am postat pe facebook fotografiile cu fetele am primit o gramada de mesaje si telefoane de felicitari pentru noua tunsoare, in realitate nu m-am tuns nici un cm. A fost doar o coafura, mi-am prins parul intr-un coc lejer la spate lasandu-mi bretonul liber.
Pana data viitoare ramaneti in tendinte!
Din Iasi cu dragoste!

Photography by  IULIA VEICA
Geanta rosie


Palton bej
Brose
Bob haircut
Serenity
Red bag
Curea rosie
Camasa serenity
Pantaloni gri
Pantofi arginti
Silver shoes
Capa

3 comments:

  1. Semeni cu Giulia in unele poze, imi place coafura si cred ca te-ar prinde un bob mai scurt si cu cateva suvite mai lungi :P
    Placuta nuanta asta de bleu, linistitoare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Diana, insa nu cred ca voi renunta la parul lung prea curand. Eu sunt adepta parului lung si foarte lung. Asa ca deocamdata voi "pacali" ochiul cu ajutorul diferitelor coafuri ;)

      Delete
  2. Îmi place mult outfit ul! Paltonul/trench-ul este superb!
    www.elenaciucu.wordpress.com

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...